بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

دانلود پایان نامه ارشد با موضوع شناسایی نیازهای مشتری و افزایش رضایت مشتریان

◄ دارای دیدگاه‌های جدید بوده و قدرت ریسک کردن دارند؛◄به دنبال ایده‌های جدید از منابع متنوع و گسترده هستند.ج) آگاهی اجتماعی: دربرگیرنده‌ی همدلی، خدمت گرا و آگاهی سازمانی است. همدلی: به معنی داشتن یک آگاهی موشکافانه و دقیق از احساسات، … ادامه‌ی خواندن

دانلود پایان نامه ارشد با موضوع شناسایی نیازهای مشتری و افزایش رضایت مشتریان

دانلود پایان نامه
  • ◄ دارای دیدگاه‌های جدید بوده و قدرت ریسک کردن دارند؛
    ◄به دنبال ایده‌های جدید از منابع متنوع و گسترده هستند.
    ج) آگاهی اجتماعی: دربرگیرنده‌ی همدلی، خدمت گرا و آگاهی سازمانی است.
    همدلی: به معنی داشتن یک آگاهی موشکافانه و دقیق از احساسات، دل مشغولی‌ها و نیازهای دیگران است. چنین افرادی:
    ◄ دقیقاً به علائم عاطفی که از دیگران نشان داده می‌شود، توجه می‌کنند؛
    ◄ با توجه به ادراکات و نیازهای دیگران به حل مسائل و مشکلات آن‌ها می‌پردازند؛
    ◄ در رابطه با ادراکات و نگرش‌های دیگران حساسیت به خرج می‌دهند؛
    خدمت‌گرا: به معنی توانایی شناسایی نیازهای مشتریان و ارباب رجوعان و منطبق ساختن آن نیازها با تولیدات و خدمات خود بوده و رابطه‌ای عاطفی بین خریدار و فروشنده وجود دارد. این افراد:
    ◄ نیازهای مشتریان را شناسایی می‌کنند و محصولات خود را با آن نیازها منطبق می‌سازند؛
    ◄ راه‌های افزایش رضایت مشتریان را مورد بررسی قرار می‌دهند؛
    ◄ از دیدگاه مشتریان درک درستی دارند و به عنوان یک مشاور متعهد، عمل می‌کنند؛
    ◄ از روی میل و رغبت به دیگران کمک‌های مناسبی ارائه می‌دهند؛
    آگاهی سازمانی: مطالعه جریان‌های عاطفی، گروه و ارتباطات، توانایی شناسایی احساسات و وقایع سیاسی جاری درون گروه‌ها را شامل می‌شود. این افراد:
    ◄ از جریان‌های سیاسی و اجتماعی موقعیت‌ها برای تغییر درست ارتباطات کلیدی قدرت، آگاه هستند؛
    ◄ موقعیت‌ها و حقایق سازمانی و بیرونی را درک می‌کنند؛
    ◄ شبکه‌های مهم اجتماعی را شناسایی می‌کنند؛
    ◄ نیروهایی را که دیدگاه‌ها و فعالیت‌های مشتریان و رقبا را تشکیل می‌دهد، شناسایی می‌کنند.
    د) مدیریت روابط: مدیریت ارتباط نیز شامل ارتباطات، کمک به رشد دیگران، نفوذ، مدیریت تعارض، تاثیر پذیری از تغییرات، رهبری، تعهدسازی، و همکاری و مشارکت است.
    ارتباطات: به معنای بی‌پرده گوش دادن، اشاعه‌ی اطلاعات و پذیرش دیدگاه‌های دیگران است. ارتباطات جایگاه مهمی در هوش هیجانی دارد. چنین افرادی:
    ◄ با دقت به دیگران گوش داده و به دنبال درک و فهم متقابل بوده و از تسهیم اطلاعات با دیگران استقبال می‌کنند؛
    ◄ به طور موثر از ارسال و دریافت علائم هیجانی برای روشن ساختن پیام‌های‌شان بهره می‌گیرند؛
    ◄ ارتباطات باز (رودررو) را تشویق و ترویج نموده و اخبار ناگوار را همانند اخبار خوب پذیرا هستند.
    آموزشی ارسال و دانلود پایان نامه هوش هیجانی, مقاله هوش هیجانی برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.
    نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.