بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

نقش آموزش شبیه ساز پروازی بر ارتقای توانمندسازی کارکنان پروازی هواپیمایی ناجا

عنوان کامل پایان نامه :

 بررسی تأثیر آموزش شبیه ساز بر ارتقای توانمندسازی کارکنان پروازی هواپیمایی ناجا

قسمتی از متن پایان نامه :

) مقدمه

آموزش کارکنان یک امر حیاتی و اجتناب ناپذیر است که باید به طور مستمر با مجموع فرایندهای مدیریت مورد توجه قرار گیرد، تا سایر فعالیتهای مدیریت مفید واقع شود. آموزش در حقیقت یکی از راههای اصولی و منطقی هدایت تلاشهای کارکنان در سازمان است و باعث به کارگیری استعدادهای نهفته، به کار اندازی قدرت تخیل و به وجود آمدن حس انعطاف پذیری فکری لازم در کارکنان خواهد شد. سمت و سو و توانمندی های کارکنان در ارتباط با این استعدادهای نهفته نمود پیدا می­کند. توانمندسازی به نیروی کار فرصت بیشتری برای آزادی، توسعه و به­کارگیری مهارتها، دانش و توان بالقوه در جهت خیر و صلاح خود و سازمان می­بخشد. درعصر حاضر توانمند سازی به یکی از مسائل اصلی در سازمانها تبدیل شده است. توانمندسازی مانند ابزاری شناخته شده است که مدیران به آن وسیله خواهند توانست سازمانهای خودرا به شکلی کارامد اداره کند.اما امروزه این مفهوم گسترش یافته است و توانمندسازی تنها به معنی اعطای قدرت به کارکنان و واگذاری اختیار نیست؛ بلکه فرایندی است که به موجب آن کارکنان با فراگیری دانش، مهارت و انگیزه می‌توانند عملکردشان را بهبود بخشند.

در این فصل با توجه به متغیرهای مورد پژوهش به بیان مبانی نظری و تئوری های مبنایی   می­پردازیم که توصیف کاملی از ابعاد آموزش کارکنان، شبیه ساز پروازی و توانمندسازی کارکنان خواهد بود. علاوه بر آن تأثیر و تأثر هر متغیر از سایر عوامل محیطی را موشکافی می­کنیم. اهمیت و ضرورت هر متغیر را بررسی کرده و ارتباط آن را با موضوع پژوهش روشن می­نماییم. در این بخش از تحقیق، متغیرهای اصلی پژوهش با تاکید بر تئوری های اصلی در این حوزه مورد مداقه قرار می گیرد. سعی شده است تا در اثنای این بحث به پژوهش ها و مطالعات انجام شده در ارتباط با متغیرهای دخیل در تحقیق نیز اشاره شود. نیز به منظور حمایت نظری از فرضیه­ها، ادبیات تحقیق مورد بررسی قرار می­گیرد.

در پایان به ارتباط نظری و تجربی متغیرها (مستقل و وابسته) می پردازیم و پیشینه خارجی و داخلی برای حمایت از مبانی­نظری، در زمینه چگونگی تأثیر آموزش بر توانمندسازی توضیح داده شده است.

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

بررسی تأثیر آموزش شبیه ساز پروازی بر ارتقای توانمندسازی کارکنان پروازی هواپیمایی ناجا 

  • اهداف فرعی:
  • میزان اثربخشی آموزش شبیه ساز پروازی بر دانش کارکنان پروازی هوا ناجا
  • میزان اثربخشی آموزش شبیه ساز پروازی بر مهارت کارکنان پروازی هوا ناجا
  • میزان اثربخشی آموزش شبیه ساز پروازی بر نگرش کارکنان پروازی هوا ناجا

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : بررسی تأثیر آموزش شبیه ساز بر ارتقای توانمندسازی کارکنان پروازی هواپیمایی ناجا  با فرمت ورد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.