بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

بررسی و نقد پایان نامه ها

دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها

سنجش اثربخشی آموزش شبیه ساز پروازی بر نگرش کارکنان پروازی هوا ناجا

عنوان کامل پایان نامه :

 بررسی تأثیر آموزش شبیه ساز بر ارتقای توانمندسازی کارکنان پروازی هواپیمایی ناجا

قسمتی از متن پایان نامه :

شبیه سازی مهندسی هم زمان[۱]

این نوع شبیه سازی به عنوان اصلی ترین تست آیرودینامیکی پرواز مورد استفاده قرار می گیرد و اکثر کارخانه های هواپیما سازی محصولات پرنده خود را با این شیوه مورد آزمایش قرار داده و از حیث زمان و هزینه بیشترین سود را برای تیم تست دارد و نیز قابل استفاده برای هر نوع کارکرد حیاتی سیستم ها در تست های پروازی می باشد. قرار گرفتن تمامی خصوصیات و پارامترها در این نوع شبیه ساز آن را بسیار گران ساخته است و نیازمند نظریه فنی و استادانه می باشد. فاکتورهایی که در این نوع شبیه ساز بایستی مد نظر قرار گیرند عبارتند از: زمان اجرا، پیچیدگی مدل، پارامترهای مورد نظر در کابین خلبان ( خصوصیات اصلی کابین )، متحرک یا ثابت بودن شبیه ساز، درجات آزادی و امکانات شبیه ساز بصری .

این شبیه ساز دارای سه بخش بوده که شامل حس فیزیکی، دیدن و پردازش اطلاعات          می باشند. حس فیزیکی مربوط به خلبان ها می باشد، وحس دیدن مربوط به مشاهده و دیدن اطلاعات می باشد که از طریق نشان دهنده ها و یا بیرون از کابین در اختیار خلبان قرار می گیرد و پردازش که اصلی ترین بخش نیز می باشد ارزش مدل به کا رفته شده را مشخص می سازد به طوری که در شبیه سازی که دارای هواپیما، محیط و حس دیدن باشد شاهد یک فناوری نمونه و بسیار سودمند هستیم. البته بسته به نوع بهره گیری ازشبیه ساز این مشخصات ممکن است فزونی یا کاهش داشته باشند واین نوع از شبیه سازها برای مصارف ویژه ای به کار گرفته شوند، زیرا وجود سیستم های چند گانه در این نوع شبیه ساز باعث برهم ریختگی حواس خلبان شده و هر چند با مدل واقعی تفاوتی ندارد ولی در آموزش دیده یک پروسه به خصوص پایین آمدن ضریب دقت خلبان شده و عملاً آموزش را با موفقیت به انجام نخواهد رسانید .

[۱] Man- In-The- LooP

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

بررسی تأثیر آموزش شبیه ساز پروازی بر ارتقای توانمندسازی کارکنان پروازی هواپیمایی ناجا 

  • اهداف فرعی:
  • میزان اثربخشی آموزش شبیه ساز پروازی بر دانش کارکنان پروازی هوا ناجا
  • میزان اثربخشی آموزش شبیه ساز پروازی بر مهارت کارکنان پروازی هوا ناجا
  • میزان اثربخشی آموزش شبیه ساز پروازی بر نگرش کارکنان پروازی هوا ناجا

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : بررسی تأثیر آموزش شبیه ساز بر ارتقای توانمندسازی کارکنان پروازی هواپیمایی ناجا  با فرمت ورد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.